ÁSZF

(a Felhasználási Feltételek letölthető és eltárolható ide kattintva: ……………pdf)

Jelen ÁSZF tartalmazza a www.paradka.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) a szállásadó (a továbbiakban: Szolgáltató) által kínált szolgáltatások Vendégje (továbbiakban: Vendég) általi igénybevételének feltételeit, a Vendég, valamint az Szolgáltató jogait és kötelezettségeit. A szolgáltatás megrendelésének visszaigazolásával a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vendég között. A Vendég a szolgáltatás megrendelésének elküldése előtt köteles elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. Amennyiben a Vendég az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy a szolgáltatást nem veheti igénybe.

Tartalomjegyzék:

1. Szolgáltató adatai ……………………………………………………………………………………………………………..

1 2. Foglalás menete………………………………………………………………………………………………………………..

1 3. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei ………………………………………………………….

1 4. Szolgáltatás ára, és jellemzői ……………………………………………………………………………………………..

2 5. Fizetési feltételek ……………………………………………………………………………………………………………..

2 6. A szálláshely szolgáltatási szerződés tartalma………………………………………………………………………

2 7. Elállási jog, szerződés megszüntetése………………………………………………………………………………….

3 8. A foglalás lemondása ………………………………………………………………………………………………………..

5 9. A felelősség korlátozása…………………………………………………………………………………………………….

5 10. Panaszügyintézés ……………………………………………………………………………………………………………

6 11. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek…………………………………………………………………………………..

6 12. Záró rendelkezések …………………………………………………………………………………………………………

 

1. Szolgáltató adatai

1.1 Szolgáltató:

Parádka Panorámaház; székhely és postacím: 3244 Parádfürdő, Széchenyi utca 30., képviselő: Kompos Tamás, telefonszám: +36-70/632-1898; e-mail cím: szallas@paradka.hu; nyilvántartási szám: ………………; adószám: ………………; bankszámlaszám:…………………………..

2. Foglalás menete

2.1. A Vendég a Weboldalon a „Foglalás” gombra kattintással elérhető űrlap kitöltésével adhat le foglalást.

2.2. A Weboldal a foglalás beérkezéséről 48 órán belül automatikus értesítést küld a Vendégnek, amellyel a Vendég és a Szolgáltató között szálláshely szolgáltatási szerződés jön létre.

2.3. Ha a Vendég a foglalását már elküldte a Szolgáltató részére és hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, az adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségeinél ismertetett módon a Vendég köteles kijavítást kérni.

2.4. A beérkezett foglalásokat az Szolgáltató elektronikus és nyomtatott formában tárolja.

3. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

3.1. Ha a Vendég a jelentkezés elküldését követően észlel adatbeviteli hibát, azt haladéktalanul köteles jelezni a Szolgáltatónak a szallas@paradka.hu e-mail címen a hiba mielőbbi kijavítása érdekében. Az adatbeviteli hibák közlésének elmulasztásából származó károkat Vendég köteles a Szolgáltatónak megtéríteni.

 

4. Szolgáltatás ára, és jellemzői

4.1. Szolgáltatás ára

A szolgáltatások ára minden esetben a Weboldalon feltüntetett egyedi ár. A szolgáltatások mellett feltüntettet ár minden esetben bruttó ár. A Weboldalon feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

4.2.Kedvezmények, akciók

A Szolgáltató a Weboldalon, hírlevélben tájékoztatja a Vendégeket az aktuális kedvezményekről, akciókról, illetve az azokra való jogosultság feltételeiről.

4.3. A Vendég és a vele együtt érkező személy a szolgáltatásnak megfelelő szobát az érkezés napján 14:00 órától jogosultak elfoglalni és a távozás napján legkésőbb 10:00 óráig kötelesek elhagyni.

4.4. Ha a Vendég (és a vele érkező együtt tartózkodó személy) a szobát az érkezés napján délután 15:00 óra előtt kívánja elfoglalni vagy 10:00 után kíván kijelentkezni, úgy Szolgáltató további díjat számolhat fel a szolgáltatási szerződésben megjelölt áron felül.

4.5. Egy lakóegységben maximálisan kettő 18 év feletti nagykorú Vendég tartózkodhat. A szálláshelyen 18 éven aluli gyermekek a Vendégházak kialakítása miatt nem tartózkodhatnak. Szolgáltató, egyedi megállapodás alapján, eltérhet a meghatározott létszámkorlátozástól.

4.6. Háziállatot a Vendégházba és annak udvarába bevinni nem lehet.

4.7. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta (a távozás napja) előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékére.

4.8. A lejárati idő, tehát a távozás napja előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. A Vendégházat az érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10.00 óráig kell elhagyni.

4.9. A foglalási ár minden esetben legalább az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

– szállásdíj maximum 2 fő Vendégházban történő tartózkodására, nem pótágyazható

– reggeli 2 fő részére

– szauna használat

– jakuzzi használat

– végtakarítás

– zárt parkoló használata

– idegenforgalmi adó

5. Fizetési feltételek

5.1. Előre utalás

A szolgáltatás ellenértékét a Vendég legkésőbb a második visszaigazoló e-mailben közölt határidőben banki átutalás útján köteles megfizetni. Az átutalás megkezdése előtt a Vendégnek meg kell várnia az Szolgáltató második visszaigazoló e-mail üzenetét, amely díjbekérőnek minősül. A Vendégnek a díjbekérő sorszámát az utalás beazonosításához a közlemény rovatban fel kell tüntetnie. A Vendégnek – a Weboldalon is közzétett egyedi akciók kivételével – minden esetben a szolgáltatás teljes díját ki kell fizetnie a foglalás érvényesítéséhez. A díjbekérőben megjelölt fizetési határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató jogosult törölni a foglalást.

5.2. Bankkártyás vagy PayPal fizetés

A Vendég a szolgáltatás díját a Weboldalon gyorsan és biztonságosan fizetheti bankkártyával vagy PayPal fiókjával. A PayPal használatával történő fizetés a PayPal biztonságos rendszerében valósul meg. A Szolgáltató egyik esetben sem fér hozzá semmilyen, a fizetéshez használt adathoz. A sikeres fizetésről a rendszer azonnal tájékoztatja a Vendéget. A Szolgáltató a foglalás feldolgozásáról késedelem nélkül értesíti a Vendéget.

6. A szálláshely szolgáltatási szerződés tartalma

6.1. A szolgáltatási szerződés a felek között meghatározott időtartamra (érkezés napja és a távozás napja közötti időtartamra, beleértve e két napot is) jön létre.

6.2. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

• a Szolgáltató jogosult a megrendelt vagy igénybe vett szolgáltatás ellenértékére, kivéve, ha a szolgáltatási szerződésből, vagy a hatályos ÁSZF-ből más nem következik;

• a Szolgáltatót a szolgáltatásból fakadó, valamint ahhoz kapcsolódó ellenértékre vonatkozó követelése biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azokon a dolgain, amelyeket a szálláshelyre magával vitt;

• a Szolgáltató jogosult a Vendéget (és a vele együtt tartózkodó személyt) rendre utasítani, szükség esetén rendőri vagy egyéb intézkedést kérni;

• a Szolgáltató köteles a szolgáltatási szerződés és a mindenkor hatályos ÁSZF, valamint az egyéb belső szabályok és házirendek rendelkezéseit betartani, és a Vendég érdekeit és jogait messzemenően képviselni és elősegíteni;

• a Szolgáltató köteles megtenni minden olyan intézkedést, amely a szolgáltatás zavartalan nyújtásához szükséges;

• a Szolgáltató köteles az ellenérték, vagy ellenérték-rész visszafizetésére, ha a mindenkor hatályos ÁSZF szerinti feltételek beálltak.

6.3. A Vendég és a vele együtt tartózkodó személy köteles:

• a szolgáltatást igénybe venni, továbbá felelősséget vállalni a saját és vele együtt tartózkodó személy magatartásáért,

• a szolgáltatási szerződésben megrendelt és igénybe vett szolgáltatások ellenértékét a szerződésben meghatározott időpontig és módon megfizetni;

• a szerződésben meghatározott szolgáltatások ellenértékének teljes összegének megfizetésére köteles akkor is, ha azokat nem, vagy csak részben vette igénybe, ha a mindenkor hatályos ÁSZF szerinti feltételek beálltak;

• a szerződésben meg nem határozott, de igénybe vett szolgáltatások ellenértékét, vagy magatartása, vagy az általa előidézett, vagy vele kapcsolatban történt esemény, történés kapcsán bekövetkező, vagy harmadik személy elszenvedett kárát a Szolgáltató, vagy a harmadik személy számára megfizetni;

• a szolgáltatási szerződés és a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit, a Szolgáltatónál hatályos házirendek rendelkezéseit és a vonatkozó jogszabályokat betartani;

• tartózkodni minden olyan cselekménytől, amely a szálláshelyen való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartás vagy bűncselekmény.

7. Elállási jog, szerződés megszüntetése

7.1. Elállási jog kizárása

A Fogyasztó (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró azt a természetes személy, továbbiakban: Fogyasztó) Vendég az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében nem jogosult elállási jogot gyakorolni, mivel a Szolgáltatóval olyan szállásnyújtásra irányuló szerződést kötött, amelyben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt jelöltek meg.

Az elállás joga nem illeti meg a nem Fogyasztónak minősülő Vendéget (jogi személy, vállalkozás, stb.) sem.

7.2. Szolgáltatói elállás

A Szolgáltató fenntartja magának azon jogot, hogy a Vendég által lefoglalt és visszaigazolt foglalás teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatás igénybevételének megkezdését megelőző 15 nappal, írásbeli nyilatkozattal elálljon, a Vendég által megfizetett foglalási díj egyidejű visszautalása mellett.

7.3. A szolgáltatási szerződés megszűnésének egyéb esetei

Szerződő felek a rendes felmondás jogát kizárják, így a szerződés egyik fél részéről sem szüntethető meg a rendes felmondás útján.

A szolgáltatási szerződés megszűnik:

• közös megegyezéssel, írásban, a felek által megállapodott időpontra bármikor, indokolási kötelezettség nélkül

• rendkívüli, azonnali hatállyal.

7.4. A Vendég jogosult a szerződést rendkívüli, azonnali hatállyal felmondani, amennyiben:

• a Szolgáltató a Vendég (és a vele együtt tartózkodó személy) részére a szolgáltatást a Szolgáltató a szerződés rendelkezéseit súlyosan sértő módon nyújtja és a szerződésszerű állapotot a Szolgáltató felhívás ellenére sem biztosítja,

• a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy, vagy más Vendég a Vendéggel (és/vagy a vele együtt tartózkodó személlyel) szemben a szálláshelyen való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt a Szolgáltató felszólítás ellenére sem orvosolja,

• a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy vagy más Vendég olyan fertőző betegségben szenved, amely a Vendég (és a vele együtt tartózkodó Személy) egészségét veszélyezteti,

• azzal, hogy az a/ és a b/ alpont szerinti esetben az azonnali hatályú felmondást nem kell előzetes felhívásnak megelőznie, ha a kifogásolt magatartás olyan súlyos, hogy a Vendég részéről a szolgáltatási szerződés fenntartása nem elvárható.

7.5. A Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal rendkívüli felmondás útján megszüntetni, abban a nem várt esetben, amennyiben:

• a Vendég (és/vagy a vele együtt tartózkodó személy) a szálláshelyet – beleértve a szobát – a berendezési tárgyakat, tartozékokat, egyéb, a Szolgáltató tulajdonában, vagy birtokában levő ingóságot, vagy ingatlant rongálja, és/vagy rendeltetésével ellentétesen használja és azzal felszólítása ellenére sem hagy fel,

• a Vendég (és/vagy a vele együtt tartózkodó személy) a Szolgáltató biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, a szálláshelyen tartózkodó más vendégekkel, vagy egyébként a szállodában tartózkodó egyéb személyekkel szemben a békés ott tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés és követelményeivel ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt felszólítása ellenére sem hagyja abba,

• a Vendég bűncselekményt valósít meg,

• a Vendég (és/vagy a vele együtt tartózkodó személy) olyan fertőző betegségben szenved, ami más vendég, és/vagy a vele együtt tartózkodó személy, vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyi kör egészségét veszélyezteti,

• azzal, hogy az a./ – d./ alpont szerinti esetben az azonnali hatályú felmondást nem kell előzetes felhívásnak megelőznie, ha a kifogásolt magatartás olyan súlyos, hogy a Szolgáltatótól a szerződés fenntartása nem elvárható.

7.6. A rendkívüli felmondás bármely fent meghatározott esetében, a rendkívüli felmondással egyidejűleg a Vendég ellenérték fizetési kötelezettsége:

• Amennyiben a szolgáltatási szerződést rendkívüli felmondással a Vendég mondta fel a fent meghatározott ok valamelyikéből, úgy a már igénybe vett szolgáltatások ellenértékét Szolgáltató részére megfizetni köteles. Ebben az esetben a még igénybe nem vett szolgáltatások ellenértékét Vendég megfizetni nem köteles. Amennyiben Vendég a még igénybe nem vett szolgáltatások ellenértékét már megfizette (pl. előrefizetés útján), úgy az számára – a megfizetés módjával azonos módon – visszajár.

• Amennyiben a szolgáltatási szerződést rendkívüli felmondással a Szolgáltató mondta fel a Vendégnek felróható okból, úgy Szolgáltató a szolgáltatási szerződés szerinti teljes ellenérték összegére igényt tarthat, de mérlegelési jogkörében eljárva ettől részben vagy egészben eltekinthet.

7.7. Jelen szabályozás nem érinti a Szolgáltató vagy a Vendég jogszabályok szerint történő kártérítés fizetési kötelezettségét.

7.8. A szolgáltatási szerződés megszűnik a Vendég halálával.

7.9. Amennyiben a felek közötti szolgáltatási Szerződés „vis maior” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

A „vis maior” olyan ok, vagy körülmény(például: háború, tűz, árvíz, természeti katasztrófa – időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése, koronavírus), amely felett egyik fél sem bír ellenőrzéssel, ezért bármely szerződő fél mentesül a szolgáltatási szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. Szolgáltató és Vendég egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

8. A foglalás lemondása

8.1.A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.

8.2. A Felek eltérő megállapodásának hiányában a foglalás kötbérmentes lemondására az érkezés napját megelőző 14 napon túl van lehetőség. Ebben az esetben a megfizetett ellenérték a Vendég számára teljes egészében visszajár, és azt a Szolgáltató számára késedelem nélkül visszafizeti, ugyanazon a módon, ahogy azt a Vendég megfizette részére.

8.3. Abban az esetben, ha a Vendég a szolgáltatást az érkezés napját megelőző 14 és 1 nap közötti időben mondja le a foglalást, úgy Szolgáltató jogosult a szolgáltatás 50% értékének megfelelő összegű kötbért felszámítani és azt beszámítani a Vendég által megfizetett összegbe. A különbözeti összeget a Szolgáltató késedelem nélkül visszafizeti a Vendégnek ugyanazon a módon, ahogy azt a Vendég megfizette részére.

8.4. Abban az esetben, ha a Vendég a szolgáltatást az érkezés napján mondja le a foglalást, vagy a szállásra nem érkezik meg, úgy Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljes értékének megfelelő összegű kötbért felszámítani és azt beszámítani a Vendég által megfizetett összegbe.

8.5. Ha a Vendég a lemondást az érkezés napját megelőző 14 és 7 nap közötti időben közli a Szolgáltatóval, a Szolgáltató lehetőséget adhat a foglalás időpontjának módosítására. A Szolgáltató nem kötelezhető a foglalás olyan módosítására, amely számára alkalmatlan időpontra esik. Amennyiben a foglalás módosításában a Felek az érvényes foglalás érkezési napjáig nem tudnak megegyezni, a 8.3. pontban foglaltak lépnek érvénybe és a Vendég nem követelheti vissza a szolgáltatás árát.

9. A felelősség korlátozása

9.1. A Weboldalon való jelentkezés feltételezi a Vendég részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

9.2. A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

· az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása,

· bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Weboldal akadálytalan működését és a jelentkezést,

· bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,

· bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett –, de főleg bármilyen adat elvesztése,

· bármely szoftver nem megfelelő működése,

· bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

9.3. A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Weboldalhoz való csatlakozás, a Weboldal megtekintése miatt következett be.

9.4. A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az Szolgáltatóval történő kapcsolatfelvétel során a valóságnak mindenben megfelelő adatokat bocsát az Szolgáltató rendelkezésére. A Vendég kizárólag a saját vagy az általa képviselt természetes vagy jogi személy adatait jogosult a

Szolgáltatóval közölni. A Vendég ezzel ellentétes megtévesztő magatartása súlyos szerződésszegésnek tekintendő. A Vendég felelősséggel tartozik a valótlan vagy más valós személy adatainak megadásából, illetve Weboldalon történő közzétételéből eredő károkért. A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

9.5. A szállásfoglalásközvetítő szolgálók által üzemeltetett weboldalak használatára vonatkozó egyéb feltételekre az üzemeltető által meghatározott előírások vonatkoznak.

10. Panaszügyintézés

10.1. A Weboldal használatával vagy foglalással kapcsolatos panaszok bejelentésére, a kapcsolattartásra használható postacímen vagy a megadott elektronikus elérhetőségeken írásban van lehetőség. Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen ÁSZF értelmében az üzenetben történő válaszadást is jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vendégt. A Vendég a 11. pontban szereplő egyéb jogérvényesítési lehetőségek igénybevételét megelőzően köteles a panaszának kivizsgálását lehetővé tenni a Szolgáltató számára.

10.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt távozást követően megszűnik.

11. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Amennyiben a Szolgáltató és Vendég között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, akkor a Fogyasztó panaszt tehet az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál, igénybe veheti békéltető testület eljárását, illetve valamennyi Vendég indíthat peres eljárást.

11.2. A békéltető testületi eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem. A területileg illetékes megyei békéltető testületek elérhetősége a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek linken érhetők el.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

11.3. A felek megállapodnak abban, hogy Fogyasztónak nem minősülő Vendég és a Szolgálgató közötti peres eljárás esetére az Szolgáltató székhelye szerinti bíróság illetékességét kötik ki.

11.4. A felek elfogadják, hogy jelen ÁSZF-ből eredő jogviszonyukra a magyar jogszabályok érvényesek.

11.5. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

12. Záró rendelkezések

12.1. A szerződés nyelve a magyar. Jelen ÁSZF-et Szolgáltató papíron nem küldi el a Vendégnek. Vendég elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötött szerződésnek, azt az Szolgáltató nem iktatja, ezért utólag nem hozzáférhető. A Vendég kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy Szolgáltató az ÁSZF lementéséhez, előhívásához szükséges elérhetőség elektronikus levélben (mint tartós adathordozón) történő elküldésével tegyen eleget a jogszabályokban előírt közlési kötelezettségének. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

12.2. A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Vendég előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a Vendéggel történő közléssel válnak hatályossá, azokat a módosítást követően leadott jelentkezésekre kell alkalmazni.

12.3. Bármely Vendég, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a szerződéskötéssel. A változtatások létrejött szerződéseket (visszaigazolt foglalásokat) nem érintik.

12.4. A Szolgáltató jogosult továbbá a szolgáltatások körét, árát, határidőket, stb. megváltoztatni.

12.5. A Vendég az ÁSZF elfogadásával kifejezi, hogy az abban foglalt valamennyi rendelkezést megismerte és azoknak mindenben megfelel, magára nézve kötelezőnek ismer el. A Vendég kijelenti, hogy az Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás természetéből eredő egyedi, egyes esetekben a jogszabálytól eltérő valamennyi speciális rendelkezésről tudomással bír, azokról külön tájékoztatást kapott, melyet követően valamennyi feltételt kifejezetten elfogadott.

12.6. A Felek az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseit, a közöttük létrejött szerződésre a megbízási szerződés szabályait alkalmazzák.

 

 

Parád, 2023. 04. 03.

0
0
Kosara
Az Ön kosara üresVissza a boltba